Scoala de soferi sector 4

Scoala de soferi sector 4 – Scoala Auto Nick

Scoala de soferi Auto Nick Bucuresti  se remarca in primul rand prin experienta in domeniu, dar si prin instructorii care se implica cu adevarat in procesul de invatare al viitorului sofer auto, cu profesionalism si rabdare.

Condusul nu este o simpla activitate, ci o responsabilitate, iar personalul instruit de noi va pune la dispozitie toate informatiile necesare pentru a deveni un sofer precaut care indrageste condusul.

  • Poti invata alaturi de o persoana careia ii pasa
  • Beneficiezi de un pachet personalizat daca esti elev sau student
  • Ai la dispozitie instructori specializati

Scoala de soferi sector 4

Instructorii nostri sunt perfectionati in domeniul legislatiei rutiere si a modului de conducere prudent. Toti instructorii nostri au experienta in domeniu. Pentru ca bugetul tau este important, noi te ajutam cu asta. Poti beneficia de plata in rate pentru ca aceasta experienta sa fie pe placul tau.

In cei peste 11 ani de funcţionare, Scoala de Soferi Auto Nick a manifestat o preocupare constantă pentru perfecţionarea bazei tehnico-materiale, pentru înnoirea mijloacelor didactice şi selecţia personalului astfel încât să fie asigurate cele mai bune condiţii de instruire a cursanţilor.

Dispunem de autoturisme noi, Dacia Logan pe care puteţi efectua instruirea practică, sală de curs moderna dotată cu calculatoare, de profesori, instructori, ingineri şi medici specializaţi în problematica rutieră şi autorizaţi de Ministerul Transporturilor.

In plus, avem posibilitatea de a asigura testarea psihologică in cadrul scolii.

Scoala de soferi sector 4

Oferă servicii de cea mai înaltă calitate la prețurile cele mai bune, astfel încât cursanții să fie foarte bine pregătiți, atât teoretic cât și practic, să poată obține permisul de conducere și să conducă fără emoții într-un trafic din ce în ce mai aglomerat. Școala noastră de șoferi te instruiește în vederea obținerii permisului de conducere, venind în întâmpinarea tuturor nevoilor cursanților.

Scoala de soferi sector 4

NOŢIUNI INTRODUCTIVE
Factorii esenţiali ce caracterizează circulaţia rutieră sunt:
– factorii rutieri aparţinând căilor de comunicaţie;
– factorii tehnici aparţinând autovehiculelor;
– factorii umani aparţinând conducătorilor auto;
– normele de circulaţie care reglementează relaţiile ce se stabilesc între cei trei factori – om, vehicul,
drum.
De reţinut este că toate elementele constitutive ale sistemului sunt la fel de importante având ca scop
asigurarea desfăşurării fluente şi în siguranţă a circulaţiei, apărarea vieţii şi integrităţii corporale, a
sănatăţii persoanelor, a proprietăţii publice şi private precum şi protecţia mediului înconjurător.
Cei trei factori nu influenţează în mod egal bunul mers al sistemului, ponderea principală având-o
factorul uman.
Reţeaua de drumuri nu s-a mărit şi nu s-a modernizat în aceelaşi ritm şi în proporţie cu numărul de
autovehicule şi numărul de conducători auto.
Comportamentul rutier conştient al conducătorilor auto asigură evitarea accidentelor de circulatie prin:
– anticiparea situaţiilor ce pot genera accidente;
– evitarea accidentelor pe cale de a se produce sau implicarea într-un accident produs între alte
vehicule;
– adaptarea modului de deplasare la condiţiile de drum, de trafic, vizibilitate şi condiţii atmosferice.
Principalele cauze generatoare de accidente sunt:
– viteza excesivă;
– depăşiri neregulamentare;
– neacordarea de prioritate;
– traversări neregulamentare;
– oboseala şi consumul de alcool.
Distribuţia pe luni a accidentelor:
– iunie, iulie şi august → cele mai multe;
– februarie → cele mai puţine.
Distribuţia pe ore:
– orele 18, 19, 20 → cele mai multe;
– ora 1, 2, 3 → cele mai puţine.
Distribuţia pe vârste:
– intervalul 18 – 35 ani → cele mai multe;
– peste 60 ani → cele mai puţine.
Responsabilităţi impuse în vederea diminuării numărului şi consecinţelor accidentelor de circulaţie:
– pregătirea candidaţilor (atât teoretic, cât şi practic), astfel încât să cunoască principalele riscuri în
trafic, comportamentul în situaţii periculoase, alegerea celei mai bune variante pentru evitarea unui
accident, conducerea în mod diferenţiat şi perfecţionarea continuă a metodei de învăţare;
– educaţia rutieră în şcoli;
– perfecţionarea continuă a conducătorilor auto.
Actele normative care reglementează circulaţia rutieră în România sunt:
1. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului României nr. 195 /2002, privind circulaţia pe drumurile publice,
actualizată prin O.U. nr. 63/06.09.2006, O.U. nr. 69/28.07.2007, O.U. nr. 146/04.11.2008, O.U. nr.
9/18.02.2009 şi Legea nr. 203 din 9.11.2012.

Scoala de soferi sector 4

Regulamentul pentru aplicarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului.
2. NOŢIUNI DE BAZĂ DIN LEGISLAŢIA RUTIERĂ
Drum public: Orice cale de comunicaţie terestră cu excepţia căilor ferate destinată traficului pietonal
sau rutier deschisă circulaţiei publice. Drumurile închise circulaţei publice sunt semnalizate la intrare cu
inscripţii vizibile, fiind administrate de cei care le exploatează (drumuri forestiere, miniere, industriale,
agricole etc.).
Zona rezidenţială: perimetrul dintr-o localitate unde se aplică reguli speciale de circulaţie având
intrările şi ieşirile semnalizate (viteza maximă 20 km/h).
Pietonii pot folosi toată partea carosabilă, iar jocul copiilor este permis.
Zona pietonală: perimetrul care cuprinde una sau mai multe străzi rezervate circulaţiei pietonilor unde
accesul auto este supus unor reguli speciale (viteza maximă 5 km/h). Pot intra conducătorii auto care
locuiesc în zonă sau cei care prestează servicii publice din poartă în poartă.
Parte carosabilă: porţiunea din platforma drumului public destinată circulaţiei auto. Un drum poate
cuprinde mai multe părţi carosabile complet separate printr-o zonă despărţitoare sau diferenţă de nivel.
Acostament: fâşia laterală cuprinsă între limita părţii carosabile şi marginea drumului (în localităţi
acostamentul este trotuarul).
Scoala de soferi sector 4
Banda de circulaţie: subdiviziunea longitudinală a parţii carosabile materializată prin marcaje rutiere
sau alte mijloace, dacă are o laţime suficientă pentru circulaţia într-un sens a unui şir de vehicule, altele
decât cele care se deplasează pe două roţi.
Banda reversibilă: subdiviziunea longitudinală a părţii carosabile, situată lângă axa drumului, destinată
circulaţiei auto într-un sens sau altul în funcţie de intensitatea traficului. Se materializează prin marcaje
discontinue duble.
Banda de urgenţă: subdiviziunea longitudinală a părţii carosabile, situată la extremitatea dreaptă a
autostrăzii, destinată exclusiv staţionării autovehiculelor în cazuri justificate precum şi circulaţiei
autovehiculelor cu regim prioritar.
Intersecţie: orice încrucişare, joncţiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spaţiile formate de
acestea.
Coloană oficială: unul sau mai multe vehicule însoţite de cel putin un autovehicul al poliţiei, ce are în
funcţiune mijloacele speciale de avertizare sonoră şi luminoasă.
Prioritate: dreptul unui participant la trafic de a trece înaintea altor participanţi la trafic cu care se
intersectează în conformitate cu prevederile legale.
Autostrada: drum naţional de mare capacitate şi viteză, semnalizat special, rezervat circulaţiei
autovehiculelor cu sau fără remorci.

Scoala de soferi sector 4